Strona główna

Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości - Wykłady Otwarte prowadzone przez praktyków

plakat ARP

W semestrze letnik roku akademickiego 2016/2017r. odbędzie się kolejny cykl spotkań dla studentów pod nazwą „Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości - Wykłady Otwarte prowadzone przez praktyków”.

Zajęcia prowadzone będą przez przedsiębiorców i pracodawców regionu dla studentów ostatniego semestru studiów stacjonarnych I-go i II-go stopnia na wszystkich kierunkach Uczelni.

Miejscem wykładów będzie sala 25 w budynku Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii nr 9a.

Odbędzie się 10 spotkań w okresie marzec - czerwiec br., w środy w godzinach: 13:45 – 14:30, 14:40 – 15:25, 15:30 – 16:15.

W każdym tygodniu zajęć w ciągu jednego dnia odbywać się będą 3 różne wykłady. Studenci mają możliwość wyboru wykładów, w których chcą uczestniczyć. Oferta zajęć podana zostanie do wiadomości pod linkiem:

http://abk.po.edu.pl/semestr_letni_20162017.html

W celu uczestnictwa w zajęciach każdy student musi zapisać na wybrany wykład na stronie internetowej Akademickiego Biura Karier:

http://abk.po.edu.pl/zapisy_na_zajecia.html

Do uzyskania zaliczenia z przedmiotu „Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości” konieczny jest potwierdzony udział w co najmniej 5 wykładach.

Akademickie Biuro Karier, jako organizator zajęć, przekaże w czerwcu 2017r. do Centrum Obsługi Studenta wykaz osób, które uzyskały zaliczenie z „Akademii Rozwoju Przedsiębiorczości – Wykłady Otwarte prowadzone przez praktyków”. Na podstawie przekazanej listy pracownicy Centrum Obsługi Studenta dokonają wpisu w suplemencie do dyplomu.

Kursy językowe

Drodzy Studenci, informujemy, że wznowiliśmy zapisy na kolejną edycję kursów językowych.
Na naszej stronie SJO www.sjo.po.opole.pl można wybrać kurs spośród aż 23 grup w ofercie.
Proponujemy zajęcia z języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i rosyjskiego na różnych poziomach zaawansowania, przygotowujące do różnych egzaminów.
Wszystko co należy zrobić, aby się zapisać na kurs, to wypełnić elektroniczny formularz zgłoszeniowy znajdujący się na naszej stronie w zakładce „Kursy językowe".
Zajęcia planujemy rozpocząć na początku marca a zapisy potrwają do końca lutego.
Czasu nie zostało dużo. Prosimy się spieszyć z zapisami.
Zapraszamy serdecznie.
Ewentualne pytania prosimy kierować pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

We dwoje w Politechnice Opolskie - konkurs walentynkowy

walentynki

Trwa głosowanie w walentynkowym konkursie „We dwoje w Politechnice Opolskiej 2017".
Wystarczy zalogować się na facebook.com i dodać jeden komentarz o treści „We dwoje w Politechnice Opolskiej" pod zdjęciem lub zdjęciami. Która para zbierze takich komentarzy najwięcej – wygrywa!
Głosujemy na stronie https://www.facebook.com/PolitechnikaOpolska/posts/1420670037943277 do 20 lutego 2017.

Uwaga studenci

UWAGA STUDENCI
ROZPOCZYNAJĄCY STUDIA DRUGIEGO STOPNIA
W SEMESTRZE LETNIM 2016/2017
ORAZ STUDENCI II ROKU DRUGIEGO STOPNIA STUDIA STACJONARNE

Przypominamy, że stypendium Rektora przyznawane jest na wniosek studenta. Wniosek dostępny jest wyłącznie w formie elektronicznej , po zalogowaniu studenta do systemu USOSweb. Wniosek dostępny będzie w terminie od 01.03.2017r r do 31.03.2017r  - w tym okresie student składa wydrukowany i podpisany wniosek o stypendium Rektora w Biurze Spraw Socjalnych i Stypendiów w Centrum Obsługi Studenta (pokój 104).
Studenci, którzy ukończyli studia pierwszego stopnia w innej Uczelni do wydrukowanego i podpisanego wniosku zobowiązani są dołączyć zaświadczenie z ukończonej szkoły wyższej o średniej ocen za ostatni rok studiów pierwszego stopnia , wyliczonej zgodnie z obowiązującym w tej uczelni regulaminem studiów oraz zaświadczenie o obowiązującej skali ocen.
Studenci, którzy we wniosku  w systemie USOSweb, oprócz średniej ocen, wykazali osiągnięcia naukowe, artystyczne lub sportowe, zobowiązani są do wydrukowanego wniosku dołączyć dokumenty potwierdzające wykazane przez nich osiągnięcia. Studenci składający wniosek o przyznanie stypendium Rektora z tytułu osiągnięć , jest zobowiązany przedłożyć prodziekanowi ds. nauki swojego wydziału wydrukowany z systemu USOSweb wniosek o stypendium Rektora z wykazanymi osiągnięciami i kompletem dokumentów potwierdzających wykazane osiągnięcia.

WNIOSKI O STYPENDIUM SOCJALNE
DLA STUDENTÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH STUDIA DRUGIEGO STOPNIA
W SEMESTRZE LETNIM 2016/2017 SKŁADA SIĘ W TERMINIE DO 10.03.2017r

Zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o dochodach i zaświadczenia o wysokości składki zdrowotnej obowiązują za rok 2015.

Możliwa przerwa w działaniu systemu

W dniu 8 lutego 2016r. w godz. 8.00 - 8.30, z uwagi na prace konserwacyjne, mogą wystąpić problemy z dostępnością serwisów USOSWeb oraz APD.
Przepraszamy za utrudnienia.

Decyzje w sprawie przyznania/odmowy Stypendium Socjalnego dla studentów studiujących na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki

Decyzje o przyznaniu lub odmowie przyznania Stypendium Socjalnego dla studentów studiujących na Wydziale lektrotechniki, Automatyki i Informatyki  są do odbioru w Biurze Obsługi Studenta przy ul. Prószkowskiej 76 (budynek 4 pokój 104) od poniedziałku do piątku w godz. 08.30-11.00 i 11.30-14.30 oraz w soboty zjazdowe w godz. 8.00-11.00 i 11.30-14.00.

Decyzje w sprawie przyznania/odmowy Stypendium Socjalnego dla studentów studiujących na Wydziale Budownictwa i Architektury

Decyzje o przyznaniu lub odmowie przyznania Stypendium Socjalnego dla studentów studiujących na Wydziale Budownictwa i Architektury są do odbioru w Biurze Obsługi Studenta na Wydziale Budownictwa i Architektury przy ul. Katowickiej 48 (pokój 102) od poniedziałku do piątku w godz. 08.30-11.00 i 11.30-14.30 oraz w soboty zjazdowe w godz. 8.00-11.00 i 11.30-14.00.