eStudent USOSweb Archiwum Prac Dyplomowych

Informacje na temat zajęć odwołanych/przeniesionych/odrabianych oraz konsultacji należy zgłaszać za pomocą formularza elektronicznego na stronie Intranetowej Politechniki Opolskiej.

W przypadku doktorantów (tylko zgłoszenia wysyłane z adresów w domenie doktorant.po.edu.pl) nie mających dostępu do Intranetu komunikaty należy wysyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wysyłając informacje proszę korzystać z uczelnianego adresu email (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), wiadomości wysyłane z innych adresów nie będą umieszczane na stronie.
W treści lub temacie wiadomości powinna znajdować się informacja studentów jakiego wydziału dotyczy komunikat.

Informuję, że zajęcia w dniu 26.04.2018 zostają odwołane z powodu choroby. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.

Informuję, że po ustaleniach ze studentami wykład z matematyki 2 dla studentów 1 roku na kierunku PTI został przeniesiony z dnia 23.04.2018 r. na 7.05.2018 r. na godzinę 13.45, sala 10.

Informuję o odwołaniu zajęć dydaktycznych I roku PTI_S_Ist z przedmiotu Ergonomia i bezpieczeństwo pracy (2W) oraz Podstawy zarządzania i organizacji pracy (1W) z dnia 24.04.2018 r.
Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym uprzednio ze studentami.

Zajęcia z dnia 10.05.2018 zostaną zrealizowane 17.05.2018r. z powodu udziału prowadzącego zajęcia w konferencji naukowej.

Z powodu udziału w obowiązkowym szkoleniu dla kadry zarządzającej, zajęcia z przedmiotu MECHANIKA TECHNICZNA oraz GRAFIKA INŻYNIERSKA dla I roku Przemysłowe technologie informatyczne, 1 st, stacjonarne, zostają przeniesione z dnia 25.04.2018 r. na dzień 27.04.2018r., początek zajęć o godz. 10.05, sala S-10 WIST w Kędzierzynie-Koźlu.

Mgr inż. Ewa Polańczyk informuje studentów II roku kierunku SB, że zajęcia w dniu 17.04.2018 (wtorek) zostają z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.

Uprzejmie informuję o odwołaniu zajęć dydaktycznych I roku PTI_S_Ist z przedmiotu Inżynieria jakości (2W) oraz Podstawy zarządzania i organizacji pracy (1W) w dniu 17.04.2018 r.
Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym uprzednio ze studentami.

Dr inż. Dominika Jagoda-Sobalak informuję, że zajęcia w dniu 4.04.2018 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie podany po uzgodnieniu go ze studentami.

Mgr inż. Ewa Polańczyk informuje studentów II roku SB, że zajęcia z przedmiotu ,,Biochemia ogólna" w dniu 13.03.2018 roku (wtorek) zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odrobione w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.

Dr inż. Dominika Matuszek informuje, że zajęcia w dniu 12.12.2017 r. zostają odwołane z powodu choroby prowadzącego.

Dr inż. Dominika Matuszek informuje, że zajęcia ze studentami kierunku Systemy Biotechniczne w dniu 28.11.2017 r. zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.