English versioneStudentUSOSwebArchiwum Prac Dyplomowych

Zajęcia odwołane/przeniesione/zastępstwa:

DODAWANIE NOWYCH ZGŁOSZEŃ:
Informacje na temat zajęć odwołanych, przeniesionych, odrabianych oraz konsultacji należy dodawać za pomocą formularza elektronicznego na uczelnianej stronie Intranetowej (zakładka Profil).

Tylko w przypadku doktorantów nie mających dostępu do Intranetu, komunikaty należy wysyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z wykorzystaniem adresu w domenie "doktorant.po.edu.pl".
Wiadomości wysyłane z innych adresów nie będą umieszczane na stronie. W treści wiadomości powinna znajdować się informacja studentów jakiego wydziału dotyczy komunikat.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 28.06.2018, godz. 22:25
Informuję, że termin konsultacji w sesji zostaje przeniesiony:
z dnia 07.07.2018 (sobota)
godz. 09.00 - 10.30 sala S-503
na dzień 30.06.2018 (sobota)
godz. 09.00 - 10.30 sala S-503
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 22.06.2018, godz. 14:12
Informuję, że nastąpiła zmiana terminu konsultacji Pani prof. Ewy Kulińskiej:
z dnia 26.06.2018 (wtorek) godz. 09.00 - 10.30
na dzień 25.06.2018 (poniedziałek)
godz. 10.00 - 11.30 sala S-502
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 20.06.2018, godz. 23:20
Informuję, iż zajęcia z zarządzania strategicznego 21.06.2018r. (czwartek) odbędą się zgodnie z planem.
Wykład II Zip II Stopnia ZP: ryzyko w zarządzaniu projektami odrobiono już wcześniej 7.06.2018r.
Konsultacje z godziny 12.00 zostaną przeniesione na 13.45 do sali 200
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 20.06.2018, godz. 11:02
Informuje, że wszystkie zajęcia (w godz. 10:05 - 17:05) w dniu 20.06.2018r. zostają przeniesione do budynku przy ul. Ozimskiej do sali Oz-109.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 19.06.2018, godz. 11:33
Dr inż. Katarzyna Marek-Kołodziej informuje, że zajęcia z przedmiotu:
- Informatyczne systemy zarządzania projektami w dniu 20.06.208r. zostają przeniesione z sali Oz-109 do sali S-504,
- Metodyki zarządzania projektami w dniu 20.06.2018r zostają odwołane. Zajęcia zostały odrobione w dniu 14.06.2018r. - godz. 14.30-16.00 - sala 208
- Zarządzanie strategiczne dla inżynierów w dniu 20.06.2018 r. zostają odwołane. Zajęcia zostały odrobione w dniu 11.06.2018 r. - godz. 12.30 - 14.00 - sala S-506
- Konsultacje w dniu 20.06.2018 r. - zostają odwołane. Konsultacje zostały odrobione w dniu 15.06.2018 r. - godz. 14.55-15.40 - sala OZ-101
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 19.06.2018, godz. 11:23
Informuję, że zajęcia z przedmiotu Wytrzymałość materiałów dla II roku Inżynierii Bezpieczeństwa odbędą się 22.06.2018 r. o godz. 12:40 w sali B325 Wydziału Mechanicznego.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 18.06.2018, godz. 15:14
Zajęcia z Grafiki Inżynierskiej zostaną odrobione w dniu 19.06.2018 I ZIP stac. I-go st. C1 godz. 12:20 - 13:50 sala Oz-03, I ZIP stac. I-go st. C2 godz. 13:50 - 15:20 sala Oz-03.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 18.06.2018, godz. 09:15
Zajęcia z dnia 25.04.2018 z Grafiki komputerowej zostaną odrobione w dniach:
18.06.2018 Grafika komputerowa 17:00-18:30 III ZIP stac. I-go st. LPS I sala Oz-010
19.06.2018 Grafika komputerowa 7:15 - 8:00 III ZIP stac. I-go st. LPS II sala Oz-010
20.06.2018 Grafika komputerowa 7:15 - 8:00 III ZIP stac. I-go st. LPS II sala Oz-06, Grafika komputerowa 16:30 - 18:00 III ZIP stac. I-go st. LPS III sala Oz-06
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 15.06.2018, godz. 15:22
Zajęcia przewidziane na 16 czerwca 2018 r. z I rokiem II-go stopnia Logistyki studia niestacjonarne zostały odrobione 9 czerwca.
- wyklad Systemy telematyczne
- wykład Optymalizacja procesów transportowych
- laboratorium Informatyka w logistyce
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 15.06.2018, godz. 08:40
Informuje, że zajęcia w dn. 15-06.2018 zostają odwołane.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 14.06.2018, godz. 09:43
Zajęcia z dnia 20.06.2018 zostają odwołane ze względu na wyjazd służbowy. Termin odpracowania zajęć jest następujący:
przedmiot MUL: 14.06.2018 godzina 12.50-14.30 LIPSK 200.
przedmiot Seminarium magisterskie II: 21.06.2018 godzina 12.50-14.30 LIPSK 200
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 09.06.2018, godz. 08:54
Informuje, że zajęcia dydaktyczne w dniu 09.06.2018 zostają odwolane. Zajęcia zostaną odrobione w terminie uzgodnionym ze studentami
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 08.06.2018, godz. 12:38
Zajęcia ze studentami I TZiZC_S_I st z przedmiotu Elementy informatyki i technik komputerowych (L) z 8.06.2018 r., godz. 9.15-10.50 zostaną odrobione 22.06.2018 r. w godz. 12.50-14.30 w s. ME-308.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 08.06.2018, godz. 12:15
Informuję, że zajecia w dniach 12.06.2018 -16.06.2018 zostaja odwołane z powodu wyjazdu na konferencję naukową
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 08.06.2018, godz. 10:24
Informuję, że zajęcia w dniu 11.06.2018r. (poniedziałek) zostają odwołane z powodu wyjazdu naukowego. Zajęcia zostaną odrobione w terminie uzgodnionym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 05.06.2018, godz. 08:59
Dr inż. Katarzyna Marek-Kołodziej informuje, że zajęcia w dniu 9.06.2018r. zostają odwołane z powodu udziału w szkoleniu w zakresie zarządzania projektami. Zajęcia zostaną odrobione według poniższego harmonogramu:
- Metody i techniki harmonogramowania projektów (projekt) I ZIP NS ZP L2 - 15.06.2018 r. - godz. 9.15-10.45 - sala Oz-109
- Metody i techniki harmonogramowania projektów (laboratorium) - I ZIP NS ZP L2 - 15.06.2018 r. - godz. 10.50-12.20 - sala Oz-109
- Organizacja projektowa - I ZIP NS ZP L2 - 15.06.2018 r. - godz. 12.20-14.00 - sala Oz-109
- Organizacja projektowa - I ZIP NS ZP - 15.06.2018 r. - godz. 14.05-15.35 - sala Oz-110
- Metody i techniki harmonogramowania projektów (projekt) I ZIP NS ZP L1 - 22.06.2018 r. - godz. 9.15-10.45 - sala Oz-109
- Organizacja projektowa - I ZIP NS ZP L1 - 22.06.2018 r. - godz. 12.20-14.00 - sala Oz-109
- Seminarium magisterskie - I ZIP NS ZP L1 - 22.06.2018 r. - godz. 12.30-14.00 - sala Oz-109
- Techniczne przygotowanie produkcji - IV ZIP NS - 8.06.2018 r. - godz. 14.15-15.45 - sala Oz-110
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 05.06.2018, godz. 08:49
Dr inż. Katarzyna Marek-Kołodziej informuje, że zajęcia w dniu 7.06.2018r. zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 04.06.2018, godz. 09:37
Dr hab .inż. Waldemar Skomudek, prof. PO informuje, że zajęcia w dniu 04.06.2018 r. (poniedziałek) zostają odwołane z powodu pilnego wyjazdu
Podstawy prawne przedsięwzięć inwestycyjnych II ZIP st II-go st ZP

Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 04.06.2018, godz. 08:22
Dr hab .inż. Waldemar Skomudek, prof. PO informuje, że zajęcia w dniu 04.06.2018 r. (poniedziałek) zostają odwołane z powodu pilnego wyjazdu

Innowacje w biznesie II ZIP st II-go st ZI

Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.


Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 30.05.2018, godz. 14:53
Dr inż. Marek Wasilewski informuje, że zajęcia dydaktyczne, które nie odbyły się w dniu 17 maja 2018r. zostaną odrobione zgodnie z harmonogramem:
• Komputerowe wspomaganie prac inżynierskich (L): III ZIP stac. LPS1 – 06.06.2018 r. 12.40-14.10 - sala Oz 06;
• Systemy komputerowego wspomagania CAX (P): III IB - 06.06.2018 r. 08.00-9.30 - sala S 506;
• Techniczne systemy zabezpieczeń (Ć) - III IB - 06.06.2018 r. 09.30-11.00 - sala S 506.
Ponadto Seminarium dyplomowe (III ZIP), które zostało odwołane w dniu 16 kwietnia 2018r. odbędzie się 4 czerwca 2018 r. w godzinach 17.15-18.45 ( sala S206).
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 29.05.2018, godz. 10:09
Prof.Zygfryd Smolka informuje studentów I roku Logistyki i Inżynierii Bezpieczeństwa, że zajęcia z ,,Przedmiot Humanistyczny 2" godz.11.55-13.35 w dniu 30.05.2018 roku (środa) zostają odwołane. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 23.05.2018, godz. 23:44
Mgr inż. Małgorzata Dendera - Gruszka informuje, że zajęcia dydaktyczne ze studentami w dniach 24.05.2018 i 25.05.2018 zostają odwołane ze względu na udział w konferencji
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 23.05.2018, godz. 23:36
Dr Lilianna Wojtynek informuje, że zajęcia dydaktyczne ze studentami w dniach 24.05.2018 i 25.05.2018 zostają odwołane ze względu na udział w konferencji
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 23.05.2018, godz. 20:48
Dr hab. inż. Katarzyna Szwedziak, prof.PO informuje studentów II i III roku kierunku TZiZC, że zajęcia w dniu 24.05.2018 roku (czwartek) zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 23.05.2018, godz. 20:47
Mgr inż. Ewa Polańczyk informuje studentów III roku kierunku TZiZC, że zajęcia w dniu 24.05.2018 roku (czwartek) zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 21.05.2018, godz. 15:30
Informuje, że odwołuje swoje zajęcia w dniach 25.05.18r. oraz 27.05.18r. Zajęcia zostały odrobione w uzgodnionych ze studentami terminach.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 21.05.2018, godz. 07:20
Informuję, że piątek 25.05.2018 zajęcia zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 17.05.2018, godz. 10:45
Informuję, że laboratorium z przedmiotu Statystyka dla I roku Logistyki, 1 stopnia, stacjonarne, grupa LP4, zostają przeniesione z dnia 24.05.2018 na dzień 28.05.2018, na godz. 15.10-16.40, sala S-208.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 17.05.2018, godz. 07:14
Dnia 17.05.2018 zajęcia z dr inż. Dominiką Jagodą-Sobalak zostają odwołane z powodu choroby.
zajęcia zostaną odrobione w następujących terminach:
- Zarządzanie relacjami z klientem C2 - 25.05.2018, 9.50-11.20, oz 110;
- Makroekonomia I LOG W1 - 25.05.2018, 8.20-9.50, oz 208.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 15.05.2018, godz. 13:35
Dr inż. Alfred Paszek odwołuje zajęcia laboratoryjne z Komputerowego wspomagania technologii maszyn dla III ZIP w dniu 17.05.2018 w godz. 9.15-10.45 z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odrobione w terminie późniejszym
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 11.05.2018, godz. 17:18
Dr Barbara Wasilewska informuje, że zajęcia w dniu 14.05.2018r. zostają odwołane ze względu na wyjazd służbowy. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 11.05.2018, godz. 10:51
W związku z prośbą studentów zajęcia z dnia 24.05.11.2017r. zostają przeniesione zgodnie z następującym harmonogramem:

Statystyka I ZIP stac I-go st L3 29.05.2018 godz. 08:20-10:00 Oz-06
Statystyka I ZIP stac I-go st L1 15.05.2018 godz. 10:05-11:35 Oz-06
Statystyka I ZIP stac I-go st L2 16.05.2018 godz. 11:55-13:25 S-501

Pozostałe zajęcia tj. Badania Operacyjne grupy II LOG stac I-go st LP3 odbędą się według planu w formie konsultacji.


Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 11.05.2018, godz. 10:34
Z uwagi na piknik XVI Opolski Festiwal Nauki zajęcia prowadzone przez mgr Izabelę Czabak-Górską w dniu 13.05.2018r. (niedziela) zostają odwołane. Zajęcia te będą odrobione w terminach ustalonych ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 11.05.2018, godz. 09:28
Informuję, iż zajęcia oraz konsultacje z dnia 12.05.2018r. (sobota) zostały przeniesione zgodnie z podziałem:
• 8 czerwca SEMINARIUM DYPLOMOWE IV ZIP NS g. 17.00-18.30 S208
• 8 czerwca KONSULTACJE g. 18.30-19.15 S208


Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 10.05.2018, godz. 22:30
Dr Lilianna Wojtynek informuje, że na prośbę studentow zajęcia dydaktyczne i konsultacje w dniu 11.05.2018 zostają odwolane. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony że studentami
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 10.05.2018, godz. 19:12
Informuje, że zajęcia z dn. 11.05.2018 r. zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w dn. 18.05.2018 r.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 10.05.2018, godz. 13:41
Informuję, iż zajęcia z dnia 12.05.2018r. (sobota) z II LOG NS zostały przeniesione na 10.06.2018r. (niedziela) na godz. 13.45-18.50 do sali S206. Konsultacje z 12.05.2018r. zostaną odrobione 10.06.2018r. (niedziela) o godz. 12.05 w S206.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 10.05.2018, godz. 13:07
Informuję, że zajęcia z przedmiotu Elementy informatyki i technik komputerowych dla pierwszego roku kierunku Technologia Żywności i Żywienie Człowieka z dnia 11.05.2018 zostają odwołane z powodu wyjazdu.
Zajęcia zostaną odrobione wg poniższego harmonogramu:
- zajęcia z dnia 13.04.2018 zostaną odrobione dnia 18.05.2018 w godzinach 11.00-12.40 w sali ME308;
- zajęcia z dnia 27.04.2018 zostaną odrobione dnia 23.05.2018 w godzinach 10.05-11.45 w sali ME308;
- zajęcia z dnia 11.05.2018 zostaną odrobione dnia 01.06.2018 w godzinach 11.00-12.40 w sali ME308.

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 10.05.2018, godz. 11:01
Dr inż. Dominika Jagoda przedstawia harmonogram odrabiania zajęć za dzień 4 kwietnia 2018.
Zintegrowane systemy zarządzania - wykład - 11.05.2018, sala oz 110, godz. 8.20-9.50
Zarządzanie relacjami z klientem C1 - ćwiczenia- 11.05.2018, sala oz 110, godz. 9.50-11.20
Makroekonomia ZIP – wykład - 11.05.2018, sala oz 110, godz. 11.20-12.50
Makroekonomia C2 /ZIP- ćwiczenia - 11.05.2018, sala oz 110, godz. 12.50-13.35


Przepraszam w poprzednim zgłoszeniu pojawił się błąd w dacie.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 10.05.2018, godz. 10:59
Dr inż. Dominika Jagoda przedstawia harmonogram odrabiania zajęć za dzień 4 kwietnia 2018.
Zintegrowane systemy zarządzania - wykład - 11.04.2018, sala oz 110, godz. 8.20-9.50
Zarządzanie relacjami z klientem C1 - ćwiczenia- 11.04.2018, sala oz 110, godz. 9.50-11.20
Makroekonomia ZIP – wykład - 11.04.2018, sala oz 110, godz. 11.20-12.50
Makroekonomia C2 /ZIP- ćwiczenia - 11.04.2018, sala oz 110, godz. 12.50-13.35

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 10.05.2018, godz. 07:52
Dr inż. Marek Wasilewski informuje, że zajęcia w dniu 17.05.2018r. zostają odwołane ze względu na wyjazd służbowy. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 09.05.2018, godz. 12:47
Informuję, że zajęcia w dniu 10 maja 2018 roku z powodu choroby zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 09.05.2018, godz. 08:19
Dr hab. inż. Katarzyna Szwedziak, prof.PO informuje studentów II i III roku kierunku TZiZC, że zajęcia w dniu 10.05.2018 roku (czwartek) zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 07.05.2018, godz. 23:14
W związku z uczestnictwem w konferencji naukowej, zajęcia dydaktyczne w dniu 09.05.2018 zostają odwołane. Zajęcia zostaną zrealizowane w następujących terminach:
Zarządzanie środowiskowe I ZiP s - 30.05.18 godz. 17.15-18.45 S-206
Innowacyjne zarządzanie jakością 2 stac. ZiP s - 28.05.18 godz. 8.20-10.00 S-206

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 07.05.2018, godz. 13:00
Zajęcia laboratoryjne Projektowania Systemów i Procesów Logistycznych dla studentów studiów stacjonarnych II-go stopnia Logistyki w dniu 8 maja 2018 r. zostaną przełożone na termin, który zostanie podany.
Zajęcia laboratoryjne Zintegrowanych Systemów Zarządzania dla studentów studiów stacjonarnych I-go stopnia Logistyki w dniu 8 maja 2018 r. zostaną przełożone na termin, który zostanie podany.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 07.05.2018, godz. 12:44
Uprzejmie informuję o przeniesieniu zajęć dydaktycznych grupy LP1 III roku TZiZC_S_Ist z przedmiotu Praca przejściowa (2P) z dnia 21.06.2018 r. na dzień 18.05.2018 r. w godz. 8;20- 10;00 w sali ME-311 oraz z dnia 20.06.2018 r. na dzień 14.05.2018 r. w godz. 8;20- 10;00 w sali ME-311
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 06.05.2018, godz. 17:27
W dniu 9.05.2018r. zajęcia z dr inż. Reginą Mazurek zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję naukową. Zajęcia zostały lub zostaną odrobione według poniższego harmonogramu:
1. Zarządzanie kapitałem intelektualnym II ZIP st. II st. ZI:
w dniu 7.05.2018 w godz. 9.00-10.30 w Sali S400
2. Logistyka międzynarodowa II ZIP st. II st. ZL:
w dniu 25.04.2018 godz. 10.10-11.55, sala S205
w dniu 16.05.2018 godz. 10.10-11.55 w Sali S205
3. Grafika inżynierska I ZIP st. I st.:
studentom zostały wydane materiały i zadania wykładowe do samodzielnego rozwiązania.

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 04.05.2018, godz. 12:11
Informuję, że zajęcia w dniach 14.05.2018-15.05.2018 zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję naukową. Zajęcia zostaną odrobione według następującego harmonogramu:
Zajęcia z poniedziałku 14.05:
Podstawy zarządzania I LOG stac I-go st C3; I IB stac I-go: 14.06 (czwartek), godz. 10:15-11:00, S-205;
Podstawy zarządzania I LOG stac I-go st C1: 28.05 (poniedziałek), godz. 14:30-15:15, Oz-210;
Makroekonomia I LOG stac I-go st C1: 28.05 (poniedziałek), godz. 15:15-16:00, Oz-210;
Podstawy zarządzania I LOG stac I-go st C2: 07.05 (poniedziałek), godz. 14:30-15:15, Oz-210;
Makroekonomia I LOG stac I-go st C2: 07.05 (poniedziałek), godz. 15:15-16:00, Oz-210;
Zajęcia z wtorku 15.05:
Makroekonomia I ZIP stac I-go st C1: 12.06 (wtorek), godz. 10:00-11:40, Oz-110;
Progn. i symulacje w przedsiębiorstwie I ZIP stac II-go st L2 lut2018: 29.05 (wtorek), godz. 17:50-19:20, Oz-06
Progn. i symulacje w przedsiębiorstwie I ZIP stac II-go st L3 lut2018: 04.06 (poniedziałek), godz. 14:40-16:10, Oz-06
Progn. i symulacje w przedsiębiorstwie I ZIP stac II-go st L1 lut2018: 12.06 (wtorek), godz. 17:50-19:20, Oz-06
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 04.05.2018, godz. 11:47
Zajęcia odwołane w dniu 26.04 (czwartek) zostaną odrobione według następującego harmonogramu:
Makroekonomia I LOG stac I-go st C3: 10.05 (czwartek), godz. 10:15-11:00, S-205;
Podstawy zarządzania I ZIP stac I-go st C1: 29.05 (wtorek), godz. 10:00-11:40, Oz-110;
Podstawy zarządzania I ZIP stac I-go st C2: 10.05 (czwartek), godz. 15:25-16:50, S-205;
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 04.05.2018, godz. 10:45
Informuję, że dnia 8.05.2018 (wtorek) zajęcia zostają odwołane z powodu wyjazdu ze studentami. Zdjęcia zostaną odrobione 15.05.2018 (wtorek) wg. harmonogramu z dnia 8.05.2018.

Testy na certyfikaty Trans.edu odbędą się 15.05. 2018 (wtorek) w sali S-504
Grupa 1 - godz.10.15
Grupa 2 - godz. 11.00
Grupa 3 - godz. 11.45
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 26.04.2018, godz. 12:22
Dr inż. Marek Wasilewski informuje, że zajęcia dydaktyczne, które nie odbyły się w dniu 16 kwietnia 2018r. zostaną odrobione zgodnie z harmonogramem:
• Komputerowe wspomaganie prac inżynierskich (L): III ZIP stac. LPS3 – 10.05.2018 r. 18.00-19.30 - sala Oz 10;
• Komputerowe wspomaganie prac inżynierskich (L): III ZIP stac. LPS2 – 10.05.2018 r. 12.50-14.20 - sala Oz 06;
• Zintegrowane systemy wytwarzania (W): III ZIP stac. – 07.05.2018 r. 17.15-18.45 - sala S206.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 26.04.2018, godz. 09:47
Informuję, że zajęcia w dniu 26.04.2018 zostają odwołane z powodu choroby. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 24.04.2018, godz. 22:18
Informuje, że zajęcia z przedmiotu Procesy Wymiany Ciepła w Technologii Żywności dla III rok TZiZC, 1 stopnia, stacjonarne zostają przeniesione z dnia 26.04.2018r. na dzień ustalony na najbliższych zajęciach.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 24.04.2018, godz. 22:16
Informuje, że zajęcia z przedmiotu Grafika Komputerowa dla III rok ZIP, 1 stopnia, stacjonarne zostają przeniesione z dnia 26.04.2018r. na dzień ustalony na najbliższych zajęciach.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 24.04.2018, godz. 20:00
Informuję, że zajęcia w dniu 25.04.2018 z przedmiotów Grafika komputerowa i Zintegrowane systemy zarządzania z III ZIP I stopnia stacjonarne zostają odwołane.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 20.04.2018, godz. 14:24
Na prośbę studentów zajęcia z przedmiotu Statystyka w dniu 20.04.2018 zostają przesunięte:
- gr L1 - godz. 9:10 - 10:40 - Oz-06,
- gr L2 - godz. 15:45 - 17:20 - Oz-06.
Pozostałe zajęcia wraz z konsultacjami pozostają bez zmian.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 20.04.2018, godz. 13:15
Informuję, że zajęcia w dniu 21 kwietnia 2018r. z
Grafiki Inżynierskiej dla I ZIP ns I-go st WC o godz. 8:50 - 10:20 oraz konsultacje o godz. 10:20-11:05 zostają odwołane. Odrabianie zajęć odbędzie się w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 20.04.2018, godz. 08:18
Informuję o odwołaniu zajęć dydaktycznych III roku TZiZC_S_Ist z przedmiotu Negocjacje w biznesie (2W) oraz grupy LP2 III roku TZiZC_S_Ist z przedmiotu praca przejściowa (2P) z dnia 23.04.2018 r.
Zajęcia zostaną odrobione:
- z przedmiotu Negocjacje w biznesie w dniu 27.04.2018 r. w godz. 10;05 - 11;55 w sali ME-310,
- z przedmiotu Praca przejściowa również w dniu 27.04.2018 r. w godz. 8;20 – 10;00 w sali ME-311.

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 20.04.2018, godz. 08:13
Dr inż. Iwona Łapuńka informuje, że wszystkie prowadzone przez nią zajęcia w dniu 21 kwietnia 2018r. zostają odwołane z powodu choroby. Zajęcia zostaną odpracowane w formie i terminach ustalonych ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 19.04.2018, godz. 09:03
Informuję iż w dniu 26.04.2018 zajęcia laboratoryjne dla grup LPS1, LPS2 z przedmiotu Numerycznych metod zarządzania nie odbędą się. dr Anna Duczkowska_Kądziel
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 18.04.2018, godz. 09:08
Mgr inż. Dariusz Masłowski informuję, że zajęcia z przedmiotów:
- Marketing Usług Logistycznych (I LOG II st.)
- Ekonomika Transportu (III LOG I st.)
w dniu 18.04.2018 (środa) zostają odwołane z powodu wyjazdu studyjnego do firmy.
Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 17.04.2018, godz. 03:28
Dr inż. Adam Deptuła informuję, iż zajęcia oraz konsultacje z dnia 18.04.2018r. (środa) oraz 21.04.2018 (sobota) zostały przeniesione zgodnie z podziałem:
Zajęcia z 18 kwietnia:

• 25 kwietnia WYKŁAD BADANIA OPERACYJNE II IB g. 9.15-10.45 S505
• 9 maja LABORATORIUM BADANIA OPERACYJNE II IB LP2 g.18.00-19.30 S505
• 27 Kwietnia WYKŁAD SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYJZI 13.45-15.15 S208
• 27 Kwietnia ĆWICZENIA SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYJZI 15.15-17.00 S208 C2
• 27 Kwietnia KONSULTACJE z 25 Kwietnia S200 12.15-13.45


Zajęcia z 21 kwietnia:
• 27 Kwietnia SEMINARIUM DYPLOMOW 3 IV ZIP NS g. 17.00-18.30 S208
• 27 Kwietnia KONSULTACJE g. 18.30-19.15

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 16.04.2018, godz. 23:59
Dr inż. Anna M. Deptuła odwołuje zajęcia
w dniu 19.04.2018r. (czwartek).

Zajęcia oraz konsultacje z dnia 19.04.2018r. (czwartek) zostały przeniesione na 26.04.2018r. (czwartek) zgodnie z podziałem:
1. Ćwiczenia I Zip II stopnia C2: zarządzanie strategiczne dla inżynierów na godz. 16.15-17.45 w Sali S200.
2. Wykład II Zip II Stopnia ZP: ryzyko w zarządzaniu projektami 17.45-19.15 w sali S200.
3. Konsultacje godzina 11.10 w sali S 404.


Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 16.04.2018, godz. 14:39
Informuję, że zajęcia z przedmiotu Bazy danych i systemy informatyczne dla II roku Logistyki, 1 stopnia studia stacjonarne z dnia 17.04.2018 zostają odwołane. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 16.04.2018, godz. 08:21
Dr hab. inż. Katarzyna Szwedziak, prof. PO informuje studentów kierunku TZiZC, że zajęcia w dniach 18-19.04.2018 ( środa, czwartek) zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 16.04.2018, godz. 08:17
Mgr inż. Ewa Polańczyk informuje studentów kierunku TZiZC, że zajęcia w dniach 16.04.2018 (poniedziałek) oraz 18-19.04.2018 (środa, czwartek) zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 15.04.2018, godz. 21:44
Harmonogram odrabiania zajęć:
* I ZIP stac II-go st L1, lab. Zarz. wiedzą, 16.04.2018 (poniedziałek), 11:00-13:30 (3 godz.), Oz-109
* I ZIP stac II-go st L3, lab. Zarz. wiedzą, 16.04.2018 (poniedziałek), 13:30-15:00 (2 godz.), Oz-109
* I ZIP stac II-go st L2, lab. Zarz. wiedzą, 17.04.2018 (wtorek), 8:30-10:00 (2 godz.), Oz-109
* I ZIP stac II-go st L2, proj. Zarz. wiedzą, 23.04.2018 (poniedziałek), 11:00-12:30 (2 godz.), Oz-109
* I ZIP stac II-go st L1, lab. Zarz. wiedzą, 23.04.2018 (poniedziałek), 12:30-13:15 (1 godz.), Oz-109
* I ZIP stac II-go st L1, proj. Zarz. wiedzą, 23.04.2018 (poniedziałek), 13:20-14:50 (2 godz.), Oz-109
* I ZIP stac II-go st L3, lab. Zarz. wiedzą, 24.04.2018 (wtorek), 14:45-16:15 (2 godz.), Oz-109.

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 15.04.2018, godz. 16:49
zajęcia Projektowanie syteemów i procesów logistycznych
- laboratorium 17 kwietnia godz. 13.45 Logistyka 1 rok II stopnia
Zajęcia Zintegrowanych systemów zarządzania
- laboratorium grupy LP1 i LP2 17 kwietnia I Logistyka
- laboratoium grupy LP3 i LP4 20 kwietnia I Logistyka
- wykład 20 kwietnia godz. 10.00 Logistyka I rok I stopnia

zostają odwołane. Termin odrobienia zajęć zostanie podanych na kolejnych zajęciah po uzgodnieniu ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 14.04.2018, godz. 14:27
Informuję że w dniach 18-19.04.2018 r. moje zajęcia ze studentami z II-go roku Zarządzania i
Inżynierii Produkcji i z II-go roku Logistyki zostają odwołane ze względu na wyjazd służbowy. Zajęcia zostaną odrobione w terminie uzgodnionym ze
studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 14.04.2018, godz. 09:52
Informuje, że zajęcia z przedmiotu ZARZĄDZANIE ZAPASAMI I GOSPODARKA MAGAZYNOWA dla I LOG ns 2-go st ITwL zostają na stałe przeniesione z niedzieli na sobotę.
soboty nieparzyste - 7:30 - 8:15, sala S-501
soboty parzyste - 7:30 - 10:00, sala S-501.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 12.04.2018, godz. 16:51
Dr inż. Marek Wasilewski informuje, że zajęcia w dniu 16.04.2018r. zostają odwołane ze względu na wyjazd służbowy. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 11.04.2018, godz. 13:53
Informuje , że z powodu choroby prof. Ewy Kulińskiej zajęcia ze studentami studiów niestacjonarnych dnia 21.04.2018 roku zostają odwołane
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 11.04.2018, godz. 13:52
Uprzejmie informuję o odwołaniu zajęć dydaktycznych grupy LP1 III roku TZiZC_S_Ist z przedmiotu Praca przejściowa (2P) w dniu 19.04.2018 r.
Zajęcia zostaną odrobione w dniu 13.04.2018 r. w godz. 8;20- 10;00 w Sali ME-311

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 11.04.2018, godz. 13:51
Informuje, że zwolnienie lekarskie i odwołanie zajęć z dr hab.inż. Ewa Kulińską prof.P.O. przedłuża się do 20.04. 2018 roku
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 11.04.2018, godz. 13:35
Informuję, że z powodu choroby zajęcia z
dr hab.inż. Ewą Kulińskią prof. P.O. w okresie od 12.04.18 do 16.04.2018 roku zostają odwołane
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 10.04.2018, godz. 19:29
Dr inż. Adam Deptuła informuje, że zajęcia w dniu 11.04.2018:
Aut. i rob. proc. prod: II ZIP stać I- go st WC, Sala S-208 zostają przeniesione z godziny 07:30 na godzinę 17:50, sala S-208. Jednocześnie konsultacji w dniu 11.04.2018 zostają odwołane
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 10.04.2018, godz. 11:27
Informuję, że zajęcia odwołane w dniu 26.02 (poniedziałek) z powodu wyjazdu na konferencję naukową zostaną odrobione zgodnie z poniższym harmonogramem:
Podstawy zarządzania I LOG stac I-go st C3; I IB stac I-go: 19.04 (czwartek), godz. 10:15-11:00, S-205;
Podstawy zarządzania I LOG stac I-go st C1: 16.04 (poniedziałek), godz. 14:30-15:15, Oz-210;
Makroekonomia I LOG stac I-go st C1: 16.04 (poniedziałek), godz. 15:15-16:00, Oz-210;
Podstawy zarządzania I LOG stac I-go st C2: 23.04 (poniedziałek), godz. 14:30-15:15, Oz-210;
Makroekonomia I LOG stac I-go st C2: 23.04 (poniedziałek), godz. 15:15-16:00, Oz-210;

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 09.04.2018, godz. 13:45
Informuję, że zajęcia ze statystyki na kierunkach I logistyka i I Inżynieria Bezpieczeństwa (1 stopień, studia stacjonarne) w dniach 17.04-20.04.2018 zostają odwołane. Zajęcia zostają odrobione zgodnie z harmonogramem:
LP5 - 10.05-11.35, 16.04.2018, sala S-504;
LP1 - 15.00-16.30, 16.04.2018, sala S-208;
LP2 - 16.30-18.00, 16.04.2018, sala S-208;
LP3 - 15.00-16.30, 23.04.2018, sala S-208;
LP4 - 16.30-18.00, 23.04.2018, sala S-208.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 09.04.2018, godz. 12:11
Zajęcia z przedmiotu Elementy informatyki i technik komputerowych dla pierwszego roku kierunku Technologia Żywności i Żywienie Człowieka z dnia 13.04.2018 zostają odwołane z powodu wyjazdu. Zajęcia zostaną odrobione w dniu 27.04.2017 w godzinach 11.00-12.40 w sali ME308.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 09.04.2018, godz. 10:29
Informuję, że dnia 11.04.2018. zajęcia:
- makroekonomia - ćwiczenia, I ZIP C2 (12.50-13.35);
- makroekonomia - wykład, I ZIP (13.45-15.25);
odbędą się wyjątkowo w sali Oz 110.

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 09.04.2018, godz. 08:19
Informuję o odwołaniu zajęć dydaktycznych grupy LP1 i LP2 II roku TZiZC_S_Ist z przedmiotu Mikrobiologia techniczna (2L) oraz Toksykologia żywności (2L) z dnia 18.04.2018 r.
Zajęcia z Toksykologii żywności dla grupy LP2 zostaną odrobione w dniu 11.04.2018 r. oraz 25.04.2018 r. w godz. 8;20-9;05 w Sali ME-311, natomiast zajęcia z przedmiotu Mikrobiologia techniczna zostaną odrobione w dniach 9.05.2018 r. i 16.05.2018 r. w godz. 8;20-9;05 w Sali ME-311
Zajęcia z Toksykologii żywności dla grupy LP1 zostaną odrobione w dniu 27.04.2018 r. w godz. 11;55-13;35 w Sali ME 311, natomiast zajęcia z Mikrobiologii technicznej zostaną dorobione również w dniu 27.04.2018 r. w godz. 13;45-15;25 w Sali ME-311

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 08.04.2018, godz. 13:44
Zajęcia w dniu 11-12.04.2018r. zostają odwołane ze względu na wyjazd służbowy. Zajęcia zostaną odrobione zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 06.04.2018, godz. 08:28
Informuje, że zajęcia w dniu 06.04.2018 od godz. 11:55 do 14:30 zostają odwołane z powodu odbywającego się w tym dniu konkursu logistycznego dla szkół średnich. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 05.04.2018, godz. 19:47
Informuje, że zajęcia w dniu 06.04.2018 od godz. 9:00 do 14:30 zostają odwołane z powodu odbywającego się w tym dniu konkursu logistycznego dla szkół średnich. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 05.04.2018, godz. 16:46
Informuję, że w związku z wyjazdem na konferecnję naukową zajęcia z 17.04.2018 zotają przenisone na 10.04.2018 zgonie z harmonogramem dnia odwołanego.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 05.04.2018, godz. 09:43
Informuje, że odwołuje swoje zajęcia w dniach 6.03.18r. oraz 7.03.18r. Zajęcia zostały odrobione w uzgodnionych ze studentami terminach.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 04.04.2018, godz. 17:43
Uprzejmie informuje, że w uzgodnieniu ze studentami, zajęcia, które planowo miały się odbyć w dniach 5.04, 12.04, 19-20.04, 10.05.2018 roku zostają przeniesione zgodnie z poniższym harmonogramem:

Logistyka zaopatrzenia (wykład) II Log. stacjonarne,1st - 9.04.2018; 14.05.2018; 28.05.2018: godz. 11.55-13:35, S-500

Logistyka dystrybucji (wykład) III Log. stacjonarne, 1 st. - 9.04.2018;16.04.2018; 23.04.2018; 14.05.2018: 8.20-10.05, S-405

Ekologistyka C2 III Log. stacjonarne, 1 st. - 10.04.2018, 15.30-17.05, S-405

Ekologistyka (w) III Log, stacjonarne, 1 st. - 07.05.2018, 8.20-10.00, S-408

Logistyka zaopatrzenia C1- II Log, stacjonarne, 1st. 10.05-11.45, S -500

Konsultacje: 09.04.2018; 16.04.2018; 23.04.2018, 14.05.2018, S-508

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 04.04.2018, godz. 11:36
Dr hab. inż. Katarzyna Szwedziak, prof.PO informuje studentów II i III roku TZiZC, że zajęcia w dniu 05.04.2018 roku (czwartek) zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 03.04.2018, godz. 21:36
Informuję, że w okresie 4.04-30.04.2018 zajęcia na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych zostają odwołane. Zostaną one odrobione zgodnie z ustalonym i przekazanym wcześniej harmonogramem.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 03.04.2018, godz. 11:19
Informuję, że wykład otwarty i warsztaty przedstawiciela firmy Logintrans Sp. z o.o zostały przeniesone na 10.04.2018 (wtorek) godz.11.00 sala S-408.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 21.03.2018, godz. 22:04
Informuje, że zajęcia w dniu 23.03.2018r. zostają odwołane i odrobione zgodnie z poniższym harmonogramem:
Ekologistyka- wykład - 22.03.2018, godz. 8.20-10.05, sala S 408,
Logistyka zaopatrzenia - ćwiczenia - grupa C2 - 28.03.2018, godz. 11.00-12.40 Sala S-401
Ekologistyka - ćwiczenia- grupa C1- 26.03.2018
Sala S-401, godz. 8.20-10.00.


Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 20.03.2018, godz. 14:11
Bardzo proszę o "ściągniecie" ze strony informacji o zajęciach odwołanych przeze mnie w tym tygodniu. Informacja nieaktualna.

Dziękuję
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 19.03.2018, godz. 11:30
Informuje, że z powodu zwolnienia lekarskiego zajęcia w dniu 20.03 (wtorek) zostają odwołane.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 19.03.2018, godz. 11:27
Zajęcia z dr inż. Dominiką Jagodą-Sobalak w dniach 21-22.03.2018 zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 18.03.2018, godz. 11:32
Informuje, że zajęcia z przedmiotu Systemy Wspomagania Decyzji dla I ZIP stać II-go st grupa C1 zostają przeniesione z dnia 21.03.2018 na dzień 04.04.2018r., na godz. 18:05-19:45, sala S-200.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 15.03.2018, godz. 11:23
Zajęcia w dniach 16-03-2018 - 18.03.2018 r. zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 14.03.2018, godz. 13:17
W dniu 19 03 2018 zajęcia dla kierunków TŻiŻC (II oraz III rok) oraz IBM (II rok) zostają przełożone na termin, który zostanie ustalony indywidualnie z każdą z grup.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 14.03.2018, godz. 13:06
Informuję, że zajęcia z przedmiotu "Ochrona własności intelektualnej" z dnia 10.03.2018 zostaną odrobione w dniu 17.03.2018. dla kierunku II ZIP (I st.) NS o godz. 09.04-12.05 w Sali S-200 oraz dla kierunku II LOG (I st.) NS o godz. 7.30-9.00 w Sali S-200.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 14.03.2018, godz. 08:35
Informuje, że zajęcia z przedmiotu Zarządzanie środowiskowe dla I rok ZiP, 1 stopnia, stacjonarne zostają przeniesione z dnia 04.04.2018, na 14.03.2018, godz.17.15, sala S-206.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 13.03.2018, godz. 10:18
Informuję I TZiZC_S_Ist, że wykład z Kultury języka oraz Filozofii z elementami etyki 15.03.2018 r. nie odbędą się. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 12.03.2018, godz. 13:27
Informuję I TZiZC_S_Ist, że zajęcia z przedmiotu Elementy informatyki i technik komputerowych (L) z 9.03.2018 r. zostaną odrobione 14.03.2018 r. w godz. 10.05-11.45 w s. ME-308, a z 16.03.2018 r. zostaną odrobione 23.03.2018 r. w godz. 11.00-12.40 w s. ME-308.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 12.03.2018, godz. 10:05
Informuję, że z powodu zwolnienia lekarskiego, zajęcia w dniu 13.03.2018 zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w uzgodnionym terminie.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 12.03.2018, godz. 08:27
Zajęcia w dniu 13.03.2018 r. (wtorek) z:
- Zarządzanie projektem, I ZIP stac II-go st
- Zarządzanie produkcją i usługami, II LOG stac I-go st
nie odbędą się. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony na kolejnych zajęciach.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 12.03.2018, godz. 08:17
Mgr inż. Ewa Polańczyk informuje studentów III roku TZiZC, grupa LP 1, że zajęcia z przedmiotu ,,Biotechnologia żywności" w dniu 12.03.2018 roku (poniedziałek) zostają odwołana z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odrobione w innym terminie uprzednio ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 09.03.2018, godz. 07:30
W związku z przedłużającym się zwolnieniem lekarskim prof. Ewy Kulińskiej informuję, że wszystkie zajęcia w poniedziałek 12.03.2018 roku zostają odwołane.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 06.03.2018, godz. 12:55
W dniu 8.03.2018r. zajęcia zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zostaną odrobione według następującego harmonogramu:
1.Statystyka - I ZIP L1 - 20.03 godz. 10:05 - 11:35 Oz-06
2.Statystyka - I ZIP L2 - 14.03 godz. 11:55 - 13:25 Oz-06
3.Statystyka - I ZIP L3 - 13.03 godz. 11:55 - 13:25 Oz-06

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 06.03.2018, godz. 12:25
Informuję, że w dniu 10 marca zajęcia z przedmiotu Ochrona własności intelektualnej dla II roku ZIP oraz II roku Logistyki st. 1 stopnia niestacjonarne zostają odwołane z powodu choroby. Zajęcia zostaną odrobione w późniejszym terminie.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 05.03.2018, godz. 07:38
Dr hab .inż. Waldemar Skomudek, prof. PO informuje, że zajęcia w dniu 05.03.2018 r. (poniedziałek) zostają odwołane z powodu zwolnienia lekarskiego
Innowacje w biznesie II ZIP st II-go st ZI
Podstawy prawne przedsięwzięć inwestycyjnych
II ZIP st II-go st ZP
Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.

Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 04.03.2018, godz. 19:24
Informuję, że seminarium dyplomowe dla III ZIP stac. I st. LPS1 odbędzie się w sali S-205 w Lipsku. Termin seminarium pozostaje bez zmian.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 03.03.2018, godz. 12:44
Informuje, że wykład z ekologistyki IV Logistyka, ns, 1st., w dniu 4.03.2018r. zostaje odwołany. Zajęcia zostaną odrobione w terminie uzgodnionym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 02.03.2018, godz. 13:12
Informuje, że zajęcia z przedmiotu Zarządzanie zapasami i gospodarka magazynowa dla I LOG ns 2-go st ITwL zostają przeniesione z dnia 04-03-2018r. na dzień 03-03-2018 r., na godz. 7:30, sala 501.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 02.03.2018, godz. 12:06
Dr hab. inż. Ewa Kulińska, prof. PO informuje, że zajęcia dydaktyczne do dnia 11.03.2018r. zostają odwołane z powodu choroby.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 27.02.2018, godz. 11:24
Dr inż. Dominika Jagoda-Sobalak informuję, iż zajęcia z zarządzania relacjami z klientem 1.03.2018, godz. 11.10 (grupa C2) odbędą się w sali oz. 09.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 27.02.2018, godz. 01:26
Zajęcia z Strategii rynkowych i finansowych w łańcuchu logistycznym (wykład - II LOG stac 2-go st MŁD) w dniu 27.02.2018 r. zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione 13.03.2018 o godz.14.30 w sali S-401
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 26.02.2018, godz. 10:59
Uprzejmie informuję iż zajęcia w dniu 27.02.2018 dla kierunku ZIP II stopnia przedmiot Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie grupa projektowa gr 4. Proszę przyjść w przyszłym tygodniu na grupę 3.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 26.02.2018, godz. 07:44
Dr hab.inż. Waldemar Skomudek, prof. PO informuje, że zajęcia w dniu 26.02(poniedziałek):
Innowacje w biznesie II ZIP st II-go st ZI
Podstawy prawne przedsięwzięć inwestycyjnych
II ZIP st II-go st ZP
zostają odwołane z powodu zwolnienia lekarskiego. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 26.02.2018, godz. 07:39
Informuję, że w dniach: 26.02.2018 - 02.03.2018r. zajęcia dydaktyczne zostają odwołane z powodu choroby.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 23.02.2018, godz. 14:53
Zajęcia dydaktyczne w dniu 27 lutego 2018 r. zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję. Terminy odrobienia zajęć zostaną podane w późniejszym terminie.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 23.02.2018, godz. 13:50
Informuję, że zajęcia przewidziane na poniedziałek 26.02 br. zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję. Zajęcia zostaną odrobione w ustalonym terminie ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 23.02.2018, godz. 12:27
Zajęcia w dniu 26-01-2018 r. z:
- SEMINARIUM MAGISTERSKIEGO - II ZIP st II-go st. ZP
- SYST. KOMP. WSPOM. CAX - III IB I-go st
- PODSTAWY METROLOGII - II ZIP I-go st
- AUT. I ROB. PROD. II ZIP I-go st L2
nie odbędą się. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony na kolejnych zajęciach.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 23.02.2018, godz. 09:14
Informuje, że zajęcia w dniu 26.02 (poniedziałek) zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję naukową. Zajęcia zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.
Autor: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | 20.02.2018, godz. 11:54
Informuję, że w dniu 27.02.2018 (wtorek) zajęcia zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w uzgodnionych terminach.