eStudent USOSweb Archiwum Prac Dyplomowych

Informacje na temat zajęć odwołanych/przeniesionych/odrabianych oraz konsultacji należy zgłaszać za pomocą formularza elektronicznego na stronie Intranetowej Politechniki Opolskiej.

W przypadku doktorantów (tylko zgłoszenia wysyłane z adresów w domenie doktorant.po.edu.pl) nie mających dostępu do Intranetu komunikaty należy wysyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wysyłając informacje proszę korzystać z uczelnianego adresu email (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), wiadomości wysyłane z innych adresów nie będą umieszczane na stronie.
W treści lub temacie wiadomości powinna znajdować się informacja studentów jakiego wydziału dotyczy komunikat.

Uprzejmie informuję iż w dniu 28 maja br. (poniedziałek) ćwiczenia z dr A. Bohdan z przedmiotu „Postępowanie egzekucyjne w administracji” zostają przeniesione z godz. 10.05. na godz. 12.50-13.35 do sali 107L. Wykład odbywa się zgodnie z planem.

Seminarium z godz. 11.00 zostaje przeniesione na godz. 13.35-14.20 s. 301A.

Za utrudnienia przepraszam!

Informuję, o odwołaniu zajęć w dniu 24.05.2018 roku.
Zajęcia z przedmiotów:
Finanse publiczne – ćwiczenia dla studentów II roku Ekonomii studia stacjonarne I stopnia z dnia 24.05.2018 rok zostaną odrobione w dniu 14.06.2018 roku: grupa I godz. 13.30-14.15, grupa II godz. 14.20-15.05, sala 301L
Seminarium magisterskie dla studentów I roku ekonomii studia stacjonarne II stopnia z dnia 24.05.2018 rok zostaną odrobione w dniu 13.06.2018 roku godz. 14.40-15.25, sala 107L
Seminarium magisterskie dla studentów II roku ekonomii studia stacjonarne II stopnia z dnia 24.05.2018 rok zostaną odrobione w dniu 13.06.2018 roku godz. 15.30-17.00, sala 107L

Odwołuję zajęcia w dniu 24.05.2018. Seminarium dyplomowe zostanie odpracowane w poniedziałek, w godz. 9.15-10.50 w L-109. Zajęcia z Zarządzania gospodarką regionalną zostaną odpracowane po uzgodnieniu terminu ze studentami

Zajęcia z przedmiotu Handel i Inwestycje Zagraniczne (Wyklłąd), II EKON I st w dniu 24.05.2018 zostają przeniesione na 29.05.2018 godz. 14.00 do sali L-301

Zajęcia z przedmiot Makroekonomia (Wykład) I EKON I st w dniu 25.05.2018 zostają przeniesione na 29.05.2018 na godz. 16.16 do sali L-301.

Seminarium dyplomowe II ZARZ. w dniu 24.05.2018 zostaje przeniesione na 29.05.2018 na godz. 11.15 do sali L-112

Seminarium dyplomowe III ZARZ I st. w dniu 24.05.2018 zostaje przeniesione na 29.05.2018 na goodz. 12.00 do sali L-112.

28 maja br. w sali L102, o godz.:
- 7:30-8:15 odbędzie się seminarium dyplomowe z dnia 14 maja.
-11:00-12:40 odbędą się konsultacje z dnia 14 maja.

Informuje, że zajęcia z przedmiotu Podstawy marketingu dla II rok Zarządzania, 1 stopnia, stacjonarne zostają przeniesione z dnia 24.05.2018r. na dzień 29.05.2018r. na godz. 14:30-16:00, pokój Chillout 7.

Zajęcia z przedmiotu Modelowanie i Prognozowanie Ekonometryczne (I EKON II st.), Seminarium magisterskie (I EKON II st., II EKON II st.) oraz Konsultacje w dniu 18.05.2018 zostają odwołane.

Informuję, że zajęcia z Wprowadzenia do e-biznesu które miały być
odrabiane w dniu 17.05.2018r. zostają odwołane. Zajęcia zostaną
odrobione zgodnie z poniższym harmonogramem:

Wprowadzenie do e-biznesu II EKON I st L2 - 24.05 s. L-100 od 13.45 do 15.25.
Wprowadzenie do e-biznesu II EKON I st L3 - 24.05 s. L100 od 15.30 do 17.00

W związku z wyjazdem w ramach programu Erasmus + zajęcia w dniach 19-27. maja zostają odwołane.
Zajęcia, po ustaleniach ze studentami i prodziekanem ds. dydaktyki, były odrabiane w terminach:
Zarządzania I st. stacjonarne wykład z podstaw marketingu
Poniedziałek 12.03 – godzina 9:15 sala L212
Poniedziałek 19.03 – godzina 9:15 sala L212

Zarządzania I st. niestacjonarne wykład z podstaw marketingu
Niedziela 04.03 - godzina 8:30 sala L103
Niedziela 18.03 - godzina 8:30 sala L103
Zarządzania I st. niestacjonarne seminarium z podstaw marketingu
Niedziela 25.03 - godzina 8:30 sala L103

Harmonogram odrabiania zajęć z 18-19 kwietnia, 13-14 czerwca i 20 czerwca 2018:
Przedmiot Zachowania Organizacyjne:
9 maj od 9-15 do 12-50 sala L 105A
16 maj od 9-15 do 12-50 sala L 105A
6 czerwiec od 9-15 do 12-50 sala L 105A
Przedmiot Kultura Organizacyjna:
14 maj od 13-45 do 17-05 sala L 303
28 maj od 13-45 do 17-05 sala L 303
11 czerwiec od 13-45 do 17-05 sala L 303
Seminarium magisterskie:
17 maj od 9-15 do 10-05 sala L8
11 czerwiec od 10-05 do 11-45 sala L8

W dniu 14 maja br. nie odbędą się: seminarium dyplomowe i konsultacje prowadzone przez dr inż.Katarzynę Mazur-Kajta. Zajęcia zostaną odrobione w późniejszym terminie.