eStudent USOSweb Archiwum Prac Dyplomowych

Konsultacje pracowników dydaktycznych

Informacje na temat zajęć odwołanych/przeniesionych/odrabianych oraz konsultacji należy zgłaszać za pomocą formularza elektronicznego na stronie Intranetowej Politechniki Opolskiej.

W przypadku doktorantów (tylko zgłoszenia wysyłane z adresów w domenie doktorant.po.edu.pl) nie mających dostępu do Intranetu komunikaty należy wysyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wysyłając informacje proszę korzystać z uczelnianego adresu email (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), wiadomości wysyłane z innych adresów nie będą umieszczane na stronie.
W treści lub temacie wiadomości powinna znajdować się informacja studentów jakiego wydziału dotyczy komunikat.

środa 13.30-14.30 s.211 ,SJO bud. 6, II Kampus PO
czwartek 11.35-12.05 s.211 SJO j.w.

Konsultacje w semestrze letnim: wtorek: 14:30-16:00

Piątek godz.10.40-11.25 P1-116
Soboty zjazdowe godz. 12.40-13.25 P1-116 

W czasie sesji [gdy nie ma już zajęć] Proszę o wcześniejszy kontakt e-mail i potwierdzenie spotkania.

soboty zjazdowe 11.55-12.40 P5-A

Dr Anna Bohdan Informuje, iż w dniu 23 kwietnia br. konsultacje u dr A. Bohdan zostają odwołane z powodu choroby. Konsultacje zostały odrobione w tygodniach 2 i 4, w poniedziałki, w godzinach 11.00-11.45.

Konsultacje:
Wtorek 11.00 - 11.45 L-100
Wtorek 13.45 - 14.30 L-100

Konsultacje w semestrze letnim 2018

wtorek 8.30-9.15, P6-18
środa 12.00-12.45, P6-18

Konsultacje:
soboty zjazdowe 11.55-12.40 P5-A

Konsultacje:
Piątek godz.10.35-11.20 P1-116
Soboty zjazdowe godz. 14.30-15.15 P1-304

Mgr inż Justyna Suchan informuje o przesunięciu konsultacji dla studentów z dnia 09.04.2018 godz. 12.05: 12.50 na dzień 16.04 godz 12.50: 13.35 sala S-507.