Strona główna

Zajęcia odwołane

Dr inż. Krzysztof Żak

Dr inż. Krzysztof Żak informuje, że dnia 16 marca 2016r. wykład z „Obróbki ubytkowej” zostaje odwołalny, natomiast laboratorium z „Niekonwencjonalnych technik wytwarzania” odbędzie się zgodnie z planem zajęć.

Mgr inż. Maciej Płatek

Mgr inż. Maciej Płatek informuje, że w dniu 15 marca 2016r. (wtorek) zajęcia laboratoryjne z przedmiotu "Informatyka II" na kierunku Informatyka I st. zostają odwołane.
Zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.

Dr inż. Liliana Hawrysz

Dr inż. Liliana Hawrysz odwołuje zajęcia z dnia 14 oraz 16 marca 2016r. ze względu na wyjazd służbowy.

Dr inż. Katarzyna Widera

Dr inż. Katarzyna Widera informuje, że na prośbę studentów zajęcia z dnia 13 marca 2016r. ze Statystyki matematycznej dla I Zarządzania 2go stopnia studia niestacjonarne odbędą się 12 czerwca 2016r. wg planu.

Dr inż. Aleksandra Kawala-Janik

Dr inż. Aleksandra Kawala-Janik informuje, że zajęcia dla I oraz II roku informatyki II-go stopnia niestacjonarne (IS) z dnia 12 marca 2016r. zostają odwołane.
Zajecia bedą odrabiane podczas kolejnych trzech zjazdów.

Dr Dorota Kurpiers

Dr Dorota Kurpiers informuje, że zajęcia w dniach 11 oraz 13 marca 2016r. zostają odwołane z powodu choroby.

Przyszłe zajęcia niedzielne będą się przez kolejne trzy zjazdy zaczynać o poł godziny wcześniej, natomiast zajęcia piatkowe zostaną odrobione w terminie ustalonym ze studentami.

Mgr Wojciech Stefaniak

Mgr Wojciech Stefaniak informuje, że zajęcia z dnia 21 marca 2016r. (poniedziałek), z przedmiotu "Sport osób niepełnosprawnych" dla gr. C1 zostają przeniesione na dzień 23 maja 2016r. (poniedziałek), na godz. 11:00 - 12:30.

Dr inż. Zbigniew Buryn

Dr inż. Zbigniew Buryn informuje, że w dniu 14 marca 2016r. (poniedziałek) zajęcia laboratoryjne i projektowe z przedmiotu "Rachunek kosztów działań logistycznych" na kierunku ZIP II st. zostają odwołane z powodu choroby.

Dr inż. Bogdan Ruszczak

Dr inż. Bogdan Ruszczak informuje, że z powodu wyjazdu służbowego odwołuje zajęcia w dniach 11-19 marca 2016r.

Zajęcia będą odrobione według następującego harmonogramu:

zajęcia z "Wprowadzenia do e-biznesu" (wszystkie zajęcia sala L201):

-zajęcia z 15 marca 2016r. (wtorek), godz. 7:45, przeniesiono na 30 marca 2016r. (środa), godz. 7:45,
-zajęcia z 15 marca 2016r. (wtorek), godz. 9:15, przeniesiono na 30 marca 2016r. (środa), godz. 9:15,
-zajęcia z 15 marca 2016r. (wtorek), godz. 12:50, przeniesiono na 23 marca 2016r. (środa), godz. 9:15,
-zajęcia z 17 marca 2016r. (czwartek), godz. 9:15, przeniesiono na 23 marca 2016r. (środa), godz. 7:45.

seminarium dyplomowe z 17 marca 2016r. (czwartek) godz 8:20, odbędzie się 23 marca 2016r. (środa), od 11:00 (sala 202).